LA MADONNA HAARLEM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 547 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij La Madonna Haarlem. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 22:57 Met smaak gegeten. Lekkere pizza in Italiaanse stijl.
22 jun 2026 om 20:34 Heerlijk en veel spaghetti!!
17 jun 2026 om 21:42 Erg lekkere pizza. Blijft een verrassing dat pepperoni eigenlijk Salami met pepers is. Ook dankbaar dat er soep te bestellen is.
13 jun 2026 om 8:48 Een traktatie. Heerlijk. En super heet qua temperatuur. Genoten
11 jun 2026 om 21:56 Heel lekker eten, goede porties ook.
1 jun 2026 om 17:59 we hadden 3 pizza's besteld waarvan eentje met vis en midden in de nacht werden we wakker van erge buikkrampen!! de hele dag buikpijn en diarree en misselijkheid gehad dit komt door niet verse producten! NOOIT MEER bestellen bij deze zaak, helaas!
31 mei 2026 om 18:38 Pizza's waren lekker, maar het brood wat we erbij besteld hadden bleek een pizza achtig aftreksel te zijn. Maarja, na anderhalf uur wachten zagen mijn schoenen er al lekker uit. Zaterdag is kennelijk niet de beste dag om daar te geen bestellen.
24 mei 2026 om 21:13 heerlijke pasta carbonara !
18 mei 2026 om 6:43 Wat een heerlijke risotto. Het aanbod op jullie menu is van prima kwaliteit.
10 mei 2026 om 19:57 De bestelling zou maximaal 30/ 50 minuten duren, werd 80 min !! Pizza was koud, smaak was prima. Spaghetti carbonara was goed en ook goed warm.
3 mei 2026 om 22:24 De pizza’s waren niet echt warm, terwijl het restaurant op 5 minuten afstand is…Wellicht door Thuisbezorgd?
2 mei 2026 om 19:38 heerlijk dunne bodemen krokant en op tijd bezorgd